Wyobraź sobie dwa produkty: A i B. Jeden z nich średnio raz na dwa tygodnie wypuszcza nowy feature. Drugi raz na miesiąc. Który produkt jest bardziej wartościowy i jednocześnie który zespół lepiej dowozi?
Live demo i historia o tym jak poskromić dynamicznie zmieniające się wymagania projektowe wykorzystując automatyzację procesów.
O podejściu typu 'data-driven' i organizacjach opartych na danych słyszał już niemalże każdy, natomiast co ono oznacza w praktyce tj. jak go budować i wdrażać - mówi się już znacznie mniej.
Jak wdrażać innowacje w digitalizujących się organizacjach? Jak uzyskać dobre tempo testowania rozwiązań, zarządzać napięciami wewnątrz organizacji i zmierzyć efektywność biznesową? O tym wszystkim na jeszcze gorących przykładach opowie Head of Solutions Future Mind, firmy wspierającej kluczowych graczy europejskiego digital commerce w obszarach mobile, loyalty oraz growth. Na deser krótko o sześciu najbardziej dynamicznych obszarach innowacji w dzisiejszym świecie mobile i digital.
Zwinne frameworki są wciąż na topie. Ci, którzy chcą je stosować, często spotykają na swojej drodze podobne przeszkody. Hierarchiczność, brak transparetności, niedziałające procesy. Mam dla Ciebie podpowiedzi jak to zmienić.
Dlaczego zarządza się inaczej zespołem projektowym online i offline? Pandemia zmieniła wiele i liderzy projektów muszą przedefiniować sposoby dotarcia do zespołów. Jak sobie z tym radzić? Więcej na prelekcji!
Zmiana zachowania pracowników w organizacji to długotrwały proces. Badania wskazują, że tylko 30% zmian w organizacjach się udaje, a głównym powodem porażki jest opór pracowników. Jak przechylić szalę na naszą korzyść?
Rewolucja Web3 dzieje się na naszych oczach i zmienia sposób, w jaki tworzymy produkty.
Polacy są jednym z najbardziej zestresowanych narodów w Europie. W jaki sposób problemy psychiczne pracowników przekładają się na wyniki biznesowe firm i dlaczego warto inwestować w zdrowie? Z jakich technologii skorzystać?
Jak dziś przyciągani są klienci instytucji finansowych na rynku światowym, w Polsce i w PKO Banku Polskim? Jak dotychczas konstruowaliśmy "magnetyczne" usługi dodane, jakie mamy na ten temat wnioski i jak widzimy przyszłość?
Artur opowie o kontrowersjach wokół Diablo Immortal, wypowiedziach szefa Unity na temat monetyzacji aplikacji mobilnych i trendach w branży rozrywkowej.
Z pricingiem jest trochę jak z piłką nożną - niby wszyscy są w temacie ekspertami, ale i tak kończymy ze standardowymi praktykami.
Warto uczyć się na błędach innych, nie swoich. Dlatego w trakcie prelekcji skupię się na kilku aspektach przy tworzeniu produktu mobilnego - od bardziej technicznych po sprzedażowe, na których łatwo można ugrzęznąć.
Opowiemy o doświadczeniach ostatnich trzech lat w zakresie budowy ekosystemu Huawei Mobile Services, o tym jak stworzyliśmy sklep z aplikacjami AppGallery, który stał się trzecią siłą na rynku oraz w jaki sposób nasze działania przełożyły się na satysfakcję klientów.
Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Właściciel i Planning Director w agencji reklamowej Dziadek do orzechów Albert Stęclik. Ma na koncie prawie 40 nagród za kreatywność i efektywność swoich kampanii reklamowych. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.
Jak zbudować aplikację o własnej tożsamości w oparciu o znany brand? Przeanalizujemy jak robią to najlepsi!
Google w swoim portfolio ma sporo aplikacji. Mało kto wie, że aplikacja mobilna Google Cloud jest rozwijana w Warszawie. Product Manager odpowiedzialny za tą aplikację opowie jak wygląda proces rozwijania tego projektu.
Opowiem o wyboistej drodze aplikacji pomelody od świetnej wersji webowej, z której nikt nie chciał korzystać do aplikacji z 10 000 subskrybentów.
Nazwa Radio 357 wzięła się z adresu (Myśliwiecka 3/5/7). W kilka miesięcy udało się przenieść dziennikarzom do nowej spółki i stworzyć narzędzie do rozmowy ze słuchaczami - aplikacje mobilną. W aplikacjach społecznościowych najważniejsze są pierwsze dwa lata. Radio 357 miesięcznie wspiera 43 tysiące osób, kwotą 800.000 złotych. Jak zbudować taką historię, ale także jak sprawić by ona trwała, o tym opowie Paweł Sołtys i Krzysztof Wojewodzic. Aplikacja Radio 357 to możliwość zajrzenia od kuchni jak powstają aplikacje nagrodzone przez Kapitułę Mobile Trends Awards.
Zintegrowane tankowanie - jak wdrożyć funkcjonalność aplikacji dla 150 000 kierowców na 17 000 stacjach w Europie.
Jak poprawić konwersję i budować zaangażowanie klientów e-commerce na urządzeniach mobilnych. Case study z budowy wyszukiwarki głosowej zorientowanej na mobile.
Najczęstsze błędy / najlepsze praktyki w tworzeniu kreacji na kanał mobile.
Preferencje zakupowe / transformacja cyfrowa usług / oczekiwania względem marek i reklam / prywatność a personalizacja / wyniki autorskiego badania preferencji konsumenckich oraz aktywności Polaków na urządzeniach mobilnych
Reklama mobilna sprawdza się w budowaniu marki i zwiększaniu ruchu w sklepach offline, trzeba jednak dobrać właściwe narzędzia i poprawnie mierzyć działania. Podczas prezentacji omówimy te wyzwania i pokażemy przykłady kampanii.
Złoty środek w mobile nie istnieje, nie ma jednej metody, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii planowanej na mobile. Do każdego briefu trzeba podchodzić indywidualnie odpowiednio dobierając narzędzia mobile.
Pierwszy krok już za Tobą. Aplikacja, po pozytywnej ocenie Google i Apple, pojawiła się w app store’ach. Pierwsza fala sławy minęła, nie ma już takiego gwałtownego przyrostu nowych użytkowników, a przychody spadają. Co mam robić?
Krótkie, dynamiczne, angażujące. Wideo w pionowym formacie to jeden z topowych trendów marketingowych w 2023 roku. Jednak, czy te wszystkie tańczące influencerki to być dobry biznes? :) Który format wybrać, aby wideo generowało leady i podnosiło przychody zarówno w biznesie B2B, jak i B2C? Poznaj 5 sprawdzonych porad w jaki sposób robić ciekawe, angażujące i skuteczne wideo na mobile.
Od lipca 2023 poprzednik GA4 przestaje zbierać dane. Nie ma jednak co panikować: GA4 pozwoli Ci mierzyć dane ze strony czy aplikacji jeszcze skuteczniej. Wprowadzę Cię w świat GA4 konkretnymi raportami i porównaniem możliwości.
Dzisiejsza komunikacja z potencjalnym klientem to już komunikacja nie jedno - a wielo kanałowa. Dowiedz się jak łączyć różne kanały komunikacji tak aby spójny komunikat kierował odbiorcę do dokonania konwersji w kanale mobile.
Komunikacja push jest wciąż niedocenianą formą komunikacji z użytkownikami. Mądrze wykorzystana może zwiększać powracalność i zaangażowanie użytkowników aplikacji.
Na konkretnych przykładach opowiem o tym, jakie możliwości zapewnia już AI-writing i AI-design i co za chwilę zmieni to w codziennej pracy marketerów.
Pandemia, wojna, inflacja. Czy bankowość mobilna odpowiada na potrzeby klientów w tych niestabilnych czasach? Czy zapewnia im poczucie bezpieczeństwa? Czym jest finwellness? Na te i inne pytania odpowiemy w naszej prezentacji.
Doceniana przez użytkowników i ekspertów aplikacja SGB Mobile właśnie skończyła 2 lata. Jednak nie zatrzymujemy się. Zaprezentujemy m.in. kolejny etap rozwoju aplikacji, tym razem w wersji dla klienta firmowego.
Gdy w 2021 Credit Agricole przyjął strategię mającą na celu zdobycie pozycji Top3 wśród aplikacji bankowych w Polsce stało się jasne, że ówczesna aplikacja bankowości mobilnej wymaga wielu zmian. Z uwagi na rosnące koszty utrzymania, rozbieżności w wersjach na platformy iOS i Android w odważnym ruchu porzuciliśmy natywne technologie mobilne, by zwrócić się w kierunku cross-platform.. Spośród dostępnych opcji React Native, Kotlin i Flutter, wybraliśmy tę ostatnią. Innowacyjna i obiecująca elastyczność budowy funkcjonalnych i pięknych interfejsów sprawiła, że 12 miesięcy później światło dzienne ujrzała nowa aplikacja Credit Agricole. Opowiemy o doświadczeniach płynących z kierowaniem pracami tak rozbudowanego zespołu (ponad 200 osób, w tym 25 Developerów Flutter) i przedstawimy wnioski z wykorzystania Fluttera w tak szerokiej skali.
Podczas prelekcji chcemy się skupić na wartości udostępnianych klientom rozwiązań. Chcemy ubrać ścieżkę rozwoju naszej digitalowej bankowości w dane które świadczą o słuszności kierunku działania. Dane potwierdzające sukces w dostarczaniu klientom rozwiązań digitalowych. To jaką wartość to przynosi samej organizacji, ale również ocenę klientów.
Podstawą każdego projektu jest uporządkowanie wizji i przekucie jej na wymagania. Wszystkie realizacje na początkowym etapie są bardzo wrażliwe na nieścisłości i luki w zakresach funkcjonalnych i niefunkcjonalnych. Przy budowaniu projektów mobilnych, tak samo jak w przypadku dużych rozwiązaniach backoffice kluczowe jest zapanowanie nad zakresem i jego zgodność z celami interesariuszy. Podczas prezentacji omówię kluczowe elementy, na które musisz położyć nacisk, aby płynnie przejść od wizji do wdrożenia.
Zaprezentowanie rozwiązania łączącego wydawanie z akceptacją kart płatniczych.
Tokenizacja i tokeny NFT kojarzą nam się najczęściej z mało poważnymi projektami, które przyciągają uwagę młodych osób, stanowiąc niejako wirtualny gadżet. Okazuje się, że rynkowi NFT bacznie przyglądają są coraz częściej wielkie domy aukcyjne, galerie sztuki a także - co wydaje się szokujące - instytucje finansowe. I choć w powszechnym rozumieniu NFT to element szarej strefy i rodzaj cyfrowej zabawy - to w praktyce branża wchodzi w etap pewnej dojrzałości, która cywilizuje do tej pory nieokiełznany świat. Przedstawię Ci pełen proces profesjonalnej tokenizacji rozpoczynający się często już na etapie kreacji a kończący się na etapie tokenizacji właściwej - czyli na mintowaniu NFT. Co zyskuje bank? Jakie różnice w stosunku do tradycyjnych instrumentów finansowych może przynieść tokenizacja? Oraz jak minimalizować ryzyka wynikające z technologii blockchain? Na te inne pytania postawię jasne odpowiedzi.
Jak rozwinąć pełną prędkość i nie martwić się o to, co pod pokładem? Odkryj morze możliwości, jakie daje chmura i konteneryzacja. Zobacz, jak Novelpay pozbył się ograniczeń technologicznych i spokojnie tworzy innowacyjne rozwiąza
E-commerce przechodzi na nowy paradygmat, w celu większej automatyzacji prowadzącej do ułatwienia życia klientom, którzy oczekują dostępności, szybkości i optymalizacji działań. Dynamiczne i niepohamowane zmiany w zachowaniach konsumentów, dostęp do danych i uczenie maszynowe - to wszystko przyczynia się do skrócenia ścieżki zakupowej oraz zmniejszenia punktów styku kontaktu z klientem. Podczas prelekcji skupimy się na transformacji E na A-Commerce, której początki obecne są już teraz, omówimy studia przypadków zautomatyzowanego handlu, które pojawiły się na całym świecie oraz pytania, na które marki muszą odpowiedzieć, by pozostać na czasie, w nadchodzącej erze handlu.
Boom na aplikacje mobilne ciągle rośnie. Niektóre z nich stanowią fundament modelu biznesowego, inne wspierają najbardziej istotne procesy. Jaka jest ich przyszłość i czy faktycznie zwraca się koszt ich produkcji? O te kwestie właśnie, Paweł Wasilewski zapyta panelistów.
Headless ecommerce to kolejne modne słowo, za którym nic się nie kryje? Czy może jednak jest to (r)ewolucja w elektronicznym handlu? Podczas prezentacji pokażę, dlaczego globalne marki wchodzą w headless ecommerce.
Monika i Karolina przedstawią działanie nowego narzędzia, UXray, które automatyzuje realizację audytów UX dla sklepów internetowych (UXray to autorski projekt agencji, dofinansowany przez NCBiR). Po tej prelekcji branża nie będzie już taka sama :) Przyjdź i posłuchaj, jak zaoszczędzić czas i pieniądze i wiedzieć jak optymalizować UX Twojego sklepu internetowego.
Podczas prelekcji opowiem o tym w jaki sposób sieci handlowe mogą wykorzystać kanał mobilny do maksymalizacji korzyści z rosnącego efektu ROPO (Research Online purchase Offline).
Opowiem o trendach i technikach zwiększających sprzedaż w trakcie robienia zakupów online za pośrednictwem smartfonów. Trendy które przychodzą do nas z Azji i Doliny Krzemowej + dane z badania Ican Managment Review Polska
Branża healthtech od początku pandemii mocno się rozwija, mamy coraz więcej ciekawych projektów na rynku. Omówimy, jaką receptę mógłby wystawić ecommerce branży healthtech? Jakie technologie i trendy możemy zaobserwować?
Prelekcja dotyczy tego, jak ważne jest w obecnych czasach inwestowanie w mcommerce oraz jak to robić skutecznie. Pokazane w oparciu o liczby, badania oraz wynikające z nich wnioski.
Kolejny buzzword czy realna potrzeba w e-commerce - o tym myślą sprzedawcy, gdy pytają o PWA. Zmierzmy się z tym! Porozmawiajmy o potrzebach i kwestiach, które musisz wziąć pod uwagę przed decyzją przesiadki Twojego sklepu na PWA.
przykłady i wnioski z obserwacji nawyków zakupowych na marketplace w europie w których mobile odgrywa do 80% transakcji. najlepsze praktyki w design tresci produktowych
Praktyczne zastosowanie AI kojarzy się przede wszystkim z wyzwaniem technologicznym. Rzadko na koncepcje jego zastosowania porywają się projektanci. Tymczasem to dziedzina, która wyjątkowo potrzebuje perspektywy designera. Połączenie AI i mobile to ogromne możliwości. A ogromne możliwości to wielka odpowiedzialność.
Projektowanie rozwiązań dla branży loteryjnej i rozrywkowej dotyka emocji, z którymi można się utożsamić, zaskakuje i wymaga weryfikacji tego co do tej pory wiedzieliśmy o branży. Jednocześnie wiąże się z dużą odpowiedzialnością.
Dźwięk może przesądzić o sukcesie lub porażce aplikacji. Jak zatem go odpowiednio dobrać? Kiedy cisza jest lepszym wyborem? Gdzie szukać źródeł? Jak go zaimplementować? Na te i inne pytania odpowiem w trakcie prezentacji.
Jak zaufanie wpływa na jakość produktu? Opowiemy jak po partnersku można podejść do projektowania produktu, przyznawać się do błędów, szanować się wzajemnie, nie tupać nogą i z różnych perspektyw patrzeć w tym samym kierunku.
Prelekcja będzie w sposób inspirujący i w sposób oparty o założenia merytoryczne oraz doświadczenia praktyczne poszerzać perspektywę dostępności cyfrowej wśród uczestników.
Jak pracować z biznesem i jak podchodzić zwinnie do procesu projektowego? W końcu jakich kompetencji potrzebujesz by workflow się zazębiał na każdym etapie procesu projektowego i dostarczania.
Temat badań UX jest często poruszany w teorii, ale w praktyce nie każdy je robi. Kiedy już zapada decyzja o ich przeprowadzeniu, nieraz pojawia się wątpliwość: "Jak zrobić je dobrze?". Na to pytanie odpowiem w swojej prezentacji.
Rzeczywistość post-Covidowa zmusza marki do przyspieszenia transformacji cyfrowych. Muszą odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Zaciera się przy tym granica między tym co wirtualne, z tym co rzeczywiste. Z tą wiedzą, marka Outhorn, pracuje nad jednolitym doświadczeniem zakupowym, które łączy oba światy, tak by dać najlepsze możliwe i technologicznie innowacyjne, funkcje, które ułatwiają sprzedaż i obsługę klienta. Unified experience to nie tylko dopasowana do grupy docelowej aplikacja mobilna, czy sklep ecommerce, ale też i wszystkie nowinki technologiczne, we właśnie urządzanych sklepach naziemnych. Aplikacja to najważniejszy punkt łączący wiele produktów cyfrowych. Więcej na prelekcji!