Program

8:00 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji

9:14 - 9:40

Prelekcja otwierająca I dzień konferencji na scenie #Inspirations

prezentacja
9:45 - 10:10
Agnieszka Gawron-Gudowska (Grand Parade)

Który produkt jest lepszy: ten, który ma więcej aktualizacji?

Wyobraź sobie dwa produkty: A i B. Jeden z nich średnio raz na dwa tygodnie wypuszcza nowy feature. Drugi raz na miesiąc. Który produkt jest bardziej wartościowy i jednocześnie który zespół lepiej dowozi?

prezentacja
10:15 - 10:40
Michał Walędziak (GFT Poland), Alicja Kozłowska (GFT Poland)

5 tygodni których nie było. Krótka historia nagle zmienionych wymagań

Live demo i historia o tym jak poskromić dynamicznie zmieniające się wymagania projektowe wykorzystując automatyzację procesów.

10:40 - 11:10

Zapraszamy na kawę :)

prezentacja
11:10 - 11:35
Marcin Radecki (Dataverse-pro)

Jak budować organizacje typu data-driven tj. organizacje, w których dane są punktem wyjścia w procesach decyzyjnych.

O podejściu typu 'data-driven' i organizacjach opartych na danych słyszał już niemalże każdy, natomiast co ono oznacza w praktyce tj. jak go budować i wdrażać - mówi się już znacznie mniej.

prezentacja
11:40 - 12:05
Paweł Wasilewski (Future Mind)

Dyskretny urok innowacji, czyli jak być pragmatykiem w digitalu

Jak wdrażać innowacje w digitalizujących się organizacjach? Jak uzyskać dobre tempo testowania rozwiązań, zarządzać napięciami wewnątrz organizacji i zmierzyć efektywność biznesową? O tym wszystkim na jeszcze gorących przykładach opowie Head of Solutions Future Mind, firmy wspierającej kluczowych graczy europejskiego digital commerce w obszarach mobile, loyalty oraz growth. Na deser krótko o sześciu najbardziej dynamicznych obszarach innowacji w dzisiejszym świecie mobile i digital.

prezentacja
12:10 - 12:35
Karolina Latos (FreshMail / Agile Nuts)

Różne oblicza zwinności - czy Agile to gwarancja sukcesu?

Zwinne frameworki są wciąż na topie. Ci, którzy chcą je stosować, często spotykają na swojej drodze podobne przeszkody. Hierarchiczność, brak transparetności, niedziałające procesy. Mam dla Ciebie podpowiedzi jak to zmienić.

12:35 - 13:30

Zapraszamy na obiad!

prezentacja
13:30 - 13:55
Dawid Świątkiewicz (Pan Zaprojektowany)

Czemu nikt się nie śmieje z żartów opowiadanych na Teams?

Dlaczego zarządza się inaczej zespołem projektowym online i offline? Pandemia zmieniła wiele i liderzy projektów muszą przedefiniować sposoby dotarcia do zespołów. Jak sobie z tym radzić? Więcej na prelekcji!

prezentacja
14:00 - 14:25
Sylwia Zabielska (sylwiazabielska.pl)

"Dlaczego oni nie rozumieją?!" - o zmianie zachowań i postaw członków zespołów tworzących aplikacje mobilne

Zmiana zachowania pracowników w organizacji to długotrwały proces. Badania wskazują, że tylko 30% zmian w organizacjach się udaje, a głównym powodem porażki jest opór pracowników. Jak przechylić szalę na naszą korzyść?

prezentacja
14:30 - 14:55
Szymon Paluch (Diagnostyka)

Co każdy powinien wiedzieć o rewolucji Web3

Rewolucja Web3 dzieje się na naszych oczach i zmienia sposób, w jaki tworzymy produkty.

14:55 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Bartosz Iwańczyk (Helping Hand)

Rewolucja trwa… czy twoja firma jest jej świadoma? Jak nowe technologie wspierają zdrowie psychiczne pracowników

Polacy są jednym z najbardziej zestresowanych narodów w Europie. W jaki sposób problemy psychiczne pracowników przekładają się na wyniki biznesowe firm i dlaczego warto inwestować w zdrowie? Z jakich technologii skorzystać?

prezentacja
15:45 - 16:10
Radosław Janusz (PKO Bank Polski)

Magnetyzm w bankowości: jak przyciągamy klientów? Usługi dodane w PKO Banku Polskim

Jak dziś przyciągani są klienci instytucji finansowych na rynku światowym, w Polsce i w PKO Banku Polskim? Jak dotychczas konstruowaliśmy "magnetyczne" usługi dodane, jakie mamy na ten temat wnioski i jak widzimy przyszłość?

20:00 - 00:30

Impreza Networkingowa w klubie BANK, ul. Mazowiecka 14

8:00 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji

9:14 - 9:40

Prelekcja otwierająca I dzień konferencji na scenie #Inspirations

prezentacja
9:15 - 9:40
Artur Kurasiński (kurasinski.com)

Wycisnąć ile się da - jak gry mobilne zmieniają rozrywkę w kasyno i przyzwyczajenia klientów

Artur opowie o kontrowersjach wokół Diablo Immortal, wypowiedziach szefa Unity na temat monetyzacji aplikacji mobilnych i trendach w branży rozrywkowej.

prezentacja
9:45 - 10:10
Maciej Wilczyński (ValueShips)

Jak stworzyć cennik w płatnej aplikacji mobilnej, który nie będzie oparty na reklamach?

Z pricingiem jest trochę jak z piłką nożną - niby wszyscy są w temacie ekspertami, ale i tak kończymy ze standardowymi praktykami.

prezentacja
10:15 - 10:40
Ilona Leoniewska (Escola)

Czego nie robić przy rozwoju produktu mobile? Case study

Warto uczyć się na błędach innych, nie swoich. Dlatego w trakcie prelekcji skupię się na kilku aspektach przy tworzeniu produktu mobilnego - od bardziej technicznych po sprzedażowe, na których łatwo można ugrzęznąć.

10:40 - 11:10

Zapraszamy na kawę :)

prezentacja
11:10 - 11:35
Witold Walczak (Huawei)

Nowy ekosystem mobilny, czy to możliwe?

Opowiemy o doświadczeniach ostatnich trzech lat w zakresie budowy ekosystemu Huawei Mobile Services, o tym jak stworzyliśmy sklep z aplikacjami AppGallery, który stał się trzecią siłą na rynku oraz w jaki sposób nasze działania przełożyły się na satysfakcję klientów.

prezentacja
11:40 - 12:05

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Właściciel i Planning Director w agencji reklamowej Dziadek do orzechów Albert Stęclik. Ma na koncie prawie 40 nagród za kreatywność i efektywność swoich kampanii reklamowych. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

prezentacja
12:10 - 12:35
Paweł Cudzich (iteo), Agnieszka Wojtaszek (InPost)

Jak zbudować aplikację o własnej tożsamości w oparciu o znany brand - case study aplikacji InPost Fresh

Jak zbudować aplikację o własnej tożsamości w oparciu o znany brand? Przeanalizujemy jak robią to najlepsi!

12:35 - 13:30

Zapraszamy na obiad!

prezentacja
13:30 - 13:55
Kamil Brzeziński (Google)

Google Cloud App - jak ją rozwijamy

Google w swoim portfolio ma sporo aplikacji. Mało kto wie, że aplikacja mobilna Google Cloud jest rozwijana w Warszawie. Product Manager odpowiedzialny za tą aplikację opowie jak wygląda proces rozwijania tego projektu.

prezentacja
14:00 - 14:25
Adam Weber (pomelody)

Jak budować i monetyzować własny produkt mobilny.

Opowiem o wyboistej drodze aplikacji pomelody od świetnej wersji webowej, z której nikt nie chciał korzystać do aplikacji z 10 000 subskrybentów.

prezentacja
14:30 - 14:55
Krzysztof Wojewodzic (Escola), Paweł Sołtys (Radio 357)

Jak zbudować i rozwijać radio i aplikację mobilną za 15 milionów. Case study Radio 357

Nazwa Radio 357 wzięła się z adresu (Myśliwiecka 3/5/7). W kilka miesięcy udało się przenieść dziennikarzom do nowej spółki i stworzyć narzędzie do rozmowy ze słuchaczami - aplikacje mobilną. W aplikacjach społecznościowych najważniejsze są pierwsze dwa lata. Radio 357 miesięcznie wspiera 43 tysiące osób, kwotą 800.000 złotych. Jak zbudować taką historię, ale także jak sprawić by ona trwała, o tym opowie Paweł Sołtys i Krzysztof Wojewodzic. Aplikacja Radio 357 to możliwość zajrzenia od kuchni jak powstają aplikacje nagrodzone przez Kapitułę Mobile Trends Awards.

14:55 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Jakub Szalaty (E100)

Milion pobrań czy miliard obrotu - ​ rozwój aplikacji w bardzo tradycyjnym biznesie.

Zintegrowane tankowanie - jak wdrożyć funkcjonalność aplikacji dla 150 000 kierowców na 17 000 stacjach w Europie.

prezentacja
15:45 - 16:10
Piotr Stachowicz (edrone)

Mobile Voice Commerce - Lessons learned i pierwsza demonstracja w Polsce

Jak poprawić konwersję i budować zaangażowanie klientów e-commerce na urządzeniach mobilnych. Case study z budowy wyszukiwarki głosowej zorientowanej na mobile.

20:00 - 00:30

Impreza Networkingowa w klubie BANK, ul. Mazowiecka 14

8:00 - 9:00

Rejestracja uczestników

9:00 - 9:15

Rozpoczęcie konferencji

9:14 - 9:40

Prelekcja otwierająca I dzień konferencji na scenie #Inspirations

prezentacja
9:45 - 10:10
Antonina Grzelak (Pan Paragon)

Jak sprawić, by mobile faktycznie sprzedawał? O dopasowaniu kreacji i kampanii do kanału reklamowego.

Najczęstsze błędy / najlepsze praktyki w tworzeniu kreacji na kanał mobile.

prezentacja
10:15 - 10:40

Preferencje zakupowe / transformacja cyfrowa usług / oczekiwania względem marek i reklam / prywatność a personalizacja / wyniki autorskiego badania preferencji konsumenckich oraz aktywności Polaków na urządzeniach mobilnych

10:40 - 11:10

Zapraszamy na kawę :)

prezentacja
11:10 - 11:35
Sylwia Kaska (YOC), Nikodem Sarna (YOC)

Jak przeprowadzić kampanię w mobile i sprawdzić jej skuteczność?

Reklama mobilna sprawdza się w budowaniu marki i zwiększaniu ruchu w sklepach offline, trzeba jednak dobrać właściwe narzędzia i poprawnie mierzyć działania. Podczas prezentacji omówimy te wyzwania i pokażemy przykłady kampanii.

prezentacja
11:40 - 12:05

Złoty środek w mobile nie istnieje, nie ma jednej metody, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii planowanej na mobile. Do każdego briefu trzeba podchodzić indywidualnie odpowiednio dobierając narzędzia mobile.

prezentacja
12:10 - 12:35
Norbert Mazur (aBooster), Michał Budzyński (Xaxis (GroupM))

Zrobiliśmy aplikację… Jak teraz na niej zarobić?

Pierwszy krok już za Tobą. Aplikacja, po pozytywnej ocenie Google i Apple, pojawiła się w app store’ach. Pierwsza fala sławy minęła, nie ma już takiego gwałtownego przyrostu nowych użytkowników, a przychody spadają. Co mam robić?

12:35 - 13:30

Zapraszamy na obiad!

prezentacja
13:30 - 13:55
Anna Prończuk-Omiotek (AnnaPRO)

TikTok, Reels i Stories - wideomarketing na mobile

Krótkie, dynamiczne, angażujące. Wideo w pionowym formacie to jeden z topowych trendów marketingowych w 2023 roku. Jednak, czy te wszystkie tańczące influencerki to być dobry biznes? :) Który format wybrać, aby wideo generowało leady i podnosiło przychody zarówno w biznesie B2B, jak i B2C? Poznaj 5 sprawdzonych porad w jaki sposób robić ciekawe, angażujące i skuteczne wideo na mobile.

prezentacja
14:00 - 14:25
Krzysztof Marzec (DevaGroup)

Google Analytics 4 - co musisz wiedzieć?

Od lipca 2023 poprzednik GA4 przestaje zbierać dane. Nie ma jednak co panikować: GA4 pozwoli Ci mierzyć dane ze strony czy aplikacji jeszcze skuteczniej. Wprowadzę Cię w świat GA4 konkretnymi raportami i porównaniem możliwości.

prezentacja
14:30 - 14:55
Paweł Sala (Vercom)

5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie konwersji w działaniach marketingowych.

Dzisiejsza komunikacja z potencjalnym klientem to już komunikacja nie jedno - a wielo kanałowa. Dowiedz się jak łączyć różne kanały komunikacji tak aby spójny komunikat kierował odbiorcę do dokonania konwersji w kanale mobile.

14:55 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Mike Korba (user.com)

Jak wykorzystać dane o użytkownikach w automatycznej komunikacji push. Przykłady służące aktywizacji uzytkowników

Komunikacja push jest wciąż niedocenianą formą komunikacji z użytkownikami. Mądrze wykorzystana może zwiększać powracalność i zaangażowanie użytkowników aplikacji.

prezentacja
15:45 - 16:10
Mateusz Buczkowski (Green Parrot)

Mamy prze-AI-bane: jak marketerzy mogą wygrać z AI?

Na konkretnych przykładach opowiem o tym, jakie możliwości zapewnia już AI-writing i AI-design i co za chwilę zmieni to w codziennej pracy marketerów.

20:00 - 00:30

Impreza Networkingowa w klubie BANK, ul. Mazowiecka 14

9:15 - 9:30

Rozpoczęcie konferencji

9:29 - 10:40

Blok otwierający II dzień konferencji na ścieżce #Commerce (prelekcja + panel dyskusyjny)

10:40 - 11:00

Zapraszamy na kawę

prezentacja
11:00 - 11:25
Paweł Haltof (Efigence), Andrzej Szewczyk (Efigence)

Bankowanie w trudnych czasach. Jak pandemia, wojna i inflacja zmieniły bankowość mobilną?

Pandemia, wojna, inflacja. Czy bankowość mobilna odpowiada na potrzeby klientów w tych niestabilnych czasach? Czy zapewnia im poczucie bezpieczeństwa? Czym jest finwellness? Na te i inne pytania odpowiemy w naszej prezentacji.

prezentacja
11:30 - 11:55
Artur Józefowski (SGB-Bank), Patrycja Leszek-Królikowska (Ailleron)

Najlepsze doświadczenia w aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych i firmowych – jak rozwijamy SGB Mobile!

Doceniana przez użytkowników i ekspertów aplikacja SGB Mobile właśnie skończyła 2 lata. Jednak nie zatrzymujemy się. Zaprezentujemy m.in. kolejny etap rozwoju aplikacji, tym razem w wersji dla klienta firmowego.

prezentacja
12:00 - 12:25
Łukasz Kosman (Leancode), Mateusz Wojtczak (Leancode), Katarzyna Tomczyk - Czykier (Credit Agricole)

Czy technologia może dawać przewagę konkurencyjną? Wnioski płynące z budowy prawdopodobnie jednej z największych aplikacji we Flutterze dla bankowości detalicznej Credit Agricole.

Gdy w 2021 Credit Agricole przyjął strategię mającą na celu zdobycie pozycji Top3 wśród aplikacji bankowych w Polsce stało się jasne, że ówczesna aplikacja bankowości mobilnej wymaga wielu zmian. Z uwagi na rosnące koszty utrzymania, rozbieżności w wersjach na platformy iOS i Android w odważnym ruchu porzuciliśmy natywne technologie mobilne, by zwrócić się w kierunku cross-platform.. Spośród dostępnych opcji React Native, Kotlin i Flutter, wybraliśmy tę ostatnią. Innowacyjna i obiecująca elastyczność budowy funkcjonalnych i pięknych interfejsów sprawiła, że 12 miesięcy później światło dzienne ujrzała nowa aplikacja Credit Agricole. Opowiemy o doświadczeniach płynących z kierowaniem pracami tak rozbudowanego zespołu (ponad 200 osób, w tym 25 Developerów Flutter) i przedstawimy wnioski z wykorzystania Fluttera w tak szerokiej skali.

12:25 - 13:25

Zapraszamy na obiad!

prezentacja
13:25 - 13:50
Marcin Łaziński (mBank), Paulina Krokocka (mBank)

Jakie wartości przynosi budowanie cyfrowego/mobilnego banku ? – na podstawie case study mBanku

Podczas prelekcji chcemy się skupić na wartości udostępnianych klientom rozwiązań. Chcemy ubrać ścieżkę rozwoju naszej digitalowej bankowości w dane które świadczą o słuszności kierunku działania. Dane potwierdzające sukces w dostarczaniu klientom rozwiązań digitalowych. To jaką wartość to przynosi samej organizacji, ale również ocenę klientów.

prezentacja
13:55 - 14:20
Kamil Grzejek (Escola)

Analiza biznesowo-systemowa a zbieranie wymagań w projektach finansowych

Podstawą każdego projektu jest uporządkowanie wizji i przekucie jej na wymagania. Wszystkie realizacje na początkowym etapie są bardzo wrażliwe na nieścisłości i luki w zakresach funkcjonalnych i niefunkcjonalnych. Przy budowaniu projektów mobilnych, tak samo jak w przypadku dużych rozwiązaniach backoffice kluczowe jest zapanowanie nad zakresem i jego zgodność z celami interesariuszy. Podczas prezentacji omówię kluczowe elementy, na które musisz położyć nacisk, aby płynnie przejść od wizji do wdrożenia.

prezentacja
14:25 - 14:55
Aleksander Majchrzak (WEALTHON)

Połączenie wydawania i akceptacji kart w aplikacji

Zaprezentowanie rozwiązania łączącego wydawanie z akceptacją kart płatniczych.

14:50 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Bartosz Bilicki (SmartVerum)

NFT dla private bankingu

Tokenizacja i tokeny NFT kojarzą nam się najczęściej z mało poważnymi projektami, które przyciągają uwagę młodych osób, stanowiąc niejako wirtualny gadżet. Okazuje się, że rynkowi NFT bacznie przyglądają są coraz częściej wielkie domy aukcyjne, galerie sztuki a także - co wydaje się szokujące - instytucje finansowe. I choć w powszechnym rozumieniu NFT to element szarej strefy i rodzaj cyfrowej zabawy - to w praktyce branża wchodzi w etap pewnej dojrzałości, która cywilizuje do tej pory nieokiełznany świat. Przedstawię Ci pełen proces profesjonalnej tokenizacji rozpoczynający się często już na etapie kreacji a kończący się na etapie tokenizacji właściwej - czyli na mintowaniu NFT. Co zyskuje bank? Jakie różnice w stosunku do tradycyjnych instrumentów finansowych może przynieść tokenizacja? Oraz jak minimalizować ryzyka wynikające z technologii blockchain? Na te inne pytania postawię jasne odpowiedzi.

prezentacja
15:45 - 16:10
Tomasz Wiertelak (Oktawave), Zbigniew Rzepka (Novelpay)

Co Kubernetes, kontenery i chmura mają wspólnego z akceptacją kart? Droga do pełnej mobilności - ewolucja terminali płatniczych.

Jak rozwinąć pełną prędkość i nie martwić się o to, co pod pokładem? Odkryj morze możliwości, jakie daje chmura i konteneryzacja. Zobacz, jak Novelpay pozbył się ograniczeń technologicznych i spokojnie tworzy innowacyjne rozwiąza

9:15 - 9:30

Rozpoczęcie konferencji

9:29 - 10:40

Blok otwierający II dzień konferencji na ścieżce #Commerce (prelekcja + panel dyskusyjny)

prezentacja
9:30 - 9:55
Michał Dunin (WebTalk)

Czym jest A-Commerce i dlaczego zrewolucjonizuje znany nam marketing?

E-commerce przechodzi na nowy paradygmat, w celu większej automatyzacji prowadzącej do ułatwienia życia klientom, którzy oczekują dostępności, szybkości i optymalizacji działań. Dynamiczne i niepohamowane zmiany w zachowaniach konsumentów, dostęp do danych i uczenie maszynowe - to wszystko przyczynia się do skrócenia ścieżki zakupowej oraz zmniejszenia punktów styku kontaktu z klientem. Podczas prelekcji skupimy się na transformacji E na A-Commerce, której początki obecne są już teraz, omówimy studia przypadków zautomatyzowanego handlu, które pojawiły się na całym świecie oraz pytania, na które marki muszą odpowiedzieć, by pozostać na czasie, w nadchodzącej erze handlu.

prezentacja
10:00 - 10:40
Paweł Wasilewski (Future Mind)

Pilot uniwersalny do Twojego biznesu — dziś i jutro.

Boom na aplikacje mobilne ciągle rośnie. Niektóre z nich stanowią fundament modelu biznesowego, inne wspierają najbardziej istotne procesy. Jaka jest ich przyszłość i czy faktycznie zwraca się koszt ich produkcji? O te kwestie właśnie, Paweł Wasilewski zapyta panelistów.

10:40 - 11:00

Zapraszamy na kawę

prezentacja
11:00 - 11:25
Daniel Parzych (Escola S.A. / Heseya Sp. z o.o.)

Headless ecommerce. (R)ewolucja w handlu mobilnym? 7 powodów, dlaczego globalni gracze wybierają headless.

Headless ecommerce to kolejne modne słowo, za którym nic się nie kryje? Czy może jednak jest to (r)ewolucja w elektronicznym handlu? Podczas prezentacji pokażę, dlaczego globalne marki wchodzą w headless ecommerce.

prezentacja
11:30 - 11:55
Monika Mikowska (Mobee Dick), Karolina Troka-Lewsza (Mobee Dick)

Jak w 3 minuty zmierzyć UX Twojego sklepu internetowego?

Monika i Karolina przedstawią działanie nowego narzędzia, UXray, które automatyzuje realizację audytów UX dla sklepów internetowych (UXray to autorski projekt agencji, dofinansowany przez NCBiR). Po tej prelekcji branża nie będzie już taka sama :) Przyjdź i posłuchaj, jak zaoszczędzić czas i pieniądze i wiedzieć jak optymalizować UX Twojego sklepu internetowego.

prezentacja
12:00 - 12:25
Miłosz Wójcik (Center.ai / Appchance)

Rosnący efekt ROPO w retailu.

Podczas prelekcji opowiem o tym w jaki sposób sieci handlowe mogą wykorzystać kanał mobilny do maksymalizacji korzyści z rosnącego efektu ROPO (Research Online purchase Offline).

12:25 - 13:25

Zapraszamy na obiad!

prezentacja
13:25 - 13:50
Kamila Gębik (kammedia.pl)

Trendy i techniki zwiększające sprzedaż w m-commerce na podstawie branży fashion & beauty

Opowiem o trendach i technikach zwiększających sprzedaż w trakcie robienia zakupów online za pośrednictwem smartfonów. Trendy które przychodzą do nas z Azji i Doliny Krzemowej + dane z badania Ican Managment Review Polska

prezentacja
13:55 - 14:20
Piotr Sędzik (Applover), Jan Kamiński (Applover)

Healthtech commerce - trendy w branży na przykładach konkretnych wdrożeń

Branża healthtech od początku pandemii mocno się rozwija, mamy coraz więcej ciekawych projektów na rynku. Omówimy, jaką receptę mógłby wystawić ecommerce branży healthtech? Jakie technologie i trendy możemy zaobserwować?

prezentacja
14:25 - 14:55
Piotr Kałwa (IdoSell)

Daj mi 10 minut, a przekonam cię dlaczego warto zainwestować w m-commerce

Prelekcja dotyczy tego, jak ważne jest w obecnych czasach inwestowanie w mcommerce oraz jak to robić skutecznie. Pokazane w oparciu o liczby, badania oraz wynikające z nich wnioski.

14:50 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Michał Szmigielski (AtomStore)

I need a PWA. You need a PWA. Everybody needs a PWA? Kiedy zmigrować swój e-commerce na PWA?

Kolejny buzzword czy realna potrzeba w e-commerce - o tym myślą sprzedawcy, gdy pytają o PWA. Zmierzmy się z tym! Porozmawiajmy o potrzebach i kwestiach, które musisz wziąć pod uwagę przed decyzją przesiadki Twojego sklepu na PWA.

prezentacja
15:45 - 16:10
Krzysztof Murzyn (Marketplaceme)

Rola mobile w strategii exportowej na marketplace

przykłady i wnioski z obserwacji nawyków zakupowych na marketplace w europie w których mobile odgrywa do 80% transakcji. najlepsze praktyki w design tresci produktowych

9:15 - 9:30

Rozpoczęcie konferencji

9:29 - 10:40

Blok otwierający II dzień konferencji na ścieżce #Commerce (prelekcja + panel dyskusyjny)

10:40 - 11:00

Zapraszamy na kawę

prezentacja
11:00 - 11:25
Mateusz Cygan (Memory Squared)

Human Centered AI - sztuczna inteligencja z biurka projektanta

Praktyczne zastosowanie AI kojarzy się przede wszystkim z wyzwaniem technologicznym. Rzadko na koncepcje jego zastosowania porywają się projektanci. Tymczasem to dziedzina, która wyjątkowo potrzebuje perspektywy designera. Połączenie AI i mobile to ogromne możliwości. A ogromne możliwości to wielka odpowiedzialność.

prezentacja
11:30 - 11:55
Mateusz Kosma (Edisonda), Adrianna Rylska (LOTTO)

Gra o miliony. Jak zaprojektować aplikację loteryjną?

Projektowanie rozwiązań dla branży loteryjnej i rozrywkowej dotyka emocji, z którymi można się utożsamić, zaskakuje i wymaga weryfikacji tego co do tej pory wiedzieliśmy o branży. Jednocześnie wiąże się z dużą odpowiedzialnością.

prezentacja
12:00 - 12:35
Marta Stec (Miquido)

UI/UX Sounds – projektowanie ciszy i dźwięku w aplikacji

Dźwięk może przesądzić o sukcesie lub porażce aplikacji. Jak zatem go odpowiednio dobrać? Kiedy cisza jest lepszym wyborem? Gdzie szukać źródeł? Jak go zaimplementować? Na te i inne pytania odpowiem w trakcie prezentacji.

12:25 - 13:25

Zapraszamy na obiad!

prezentacja
13:25 - 13:50
Agnieszka Rokiel (Future Mind), Maciej Maćkowiak (Super-Pharm)

Klient — dostawca: relacja, która wszystko psuje

Jak zaufanie wpływa na jakość produktu? Opowiemy jak po partnersku można podejść do projektowania produktu, przyznawać się do błędów, szanować się wzajemnie, nie tupać nogą i z różnych perspektyw patrzeć w tym samym kierunku.

prezentacja
13:55 - 14:20

Prelekcja będzie w sposób inspirujący i w sposób oparty o założenia merytoryczne oraz doświadczenia praktyczne poszerzać perspektywę dostępności cyfrowej wśród uczestników.

prezentacja
14:25 - 14:55
Tomasz Żmuda (Nocowanie.pl / GrupaWP)

Design Scrum, czyli jak budować i skalować zespół projektowo w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego

Jak pracować z biznesem i jak podchodzić zwinnie do procesu projektowego? W końcu jakich kompetencji potrzebujesz by workflow się zazębiał na każdym etapie procesu projektowego i dostarczania.

14:50 - 15:15

Przerwa kawowa

prezentacja
15:15 - 15:40
Aleksandra Sroka (Miquido)

Badania UX można pominąć. Ale czy warto?

Temat badań UX jest często poruszany w teorii, ale w praktyce nie każdy je robi. Kiedy już zapada decyzja o ich przeprowadzeniu, nieraz pojawia się wątpliwość: "Jak zrobić je dobrze?". Na to pytanie odpowiem w swojej prezentacji.

prezentacja
15:45 - 16:10
Filip Iwański (goodylabs), Jonasz Gajewski (4F)

Unified Experience na przykładzie marki Outhorn

Rzeczywistość post-Covidowa zmusza marki do przyspieszenia transformacji cyfrowych. Muszą odpowiadać na ich zmieniające się potrzeby. Zaciera się przy tym granica między tym co wirtualne, z tym co rzeczywiste. Z tą wiedzą, marka Outhorn, pracuje nad jednolitym doświadczeniem zakupowym, które łączy oba światy, tak by dać najlepsze możliwe i technologicznie innowacyjne, funkcje, które ułatwiają sprzedaż i obsługę klienta. Unified experience to nie tylko dopasowana do grupy docelowej aplikacja mobilna, czy sklep ecommerce, ale też i wszystkie nowinki technologiczne, we właśnie urządzanych sklepach naziemnych. Aplikacja to najważniejszy punkt łączący wiele produktów cyfrowych. Więcej na prelekcji!

W tym roku wspierają nas

Partnerzy

Patronat Honorowy

Patroni Medialni

Community Partner

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję