Prelegenci

Kamil Brzeziński
GOOGLE

Kamil jest Product Managerem w Google, odpowiedzialnym za rozwój aplikacji mobilnej Google Cloud. Poza tym jest mentorem w programie akceleracyjnym Google for Startups. W przeszłości pracował z technologiami mobilnymi tworząc innowacyjne aplikacje. Pracował w firmach medialnych (Agora, Edipresse), e-commerce (Allegro) czy sieciach społecznościowych (GG). Jest założycielem i udziałowcem firm Mashkor (platformy logistycznej w Kuwejcie) oraz Bold Pixel (Polskie studio gier indie) jak również inwestorem w Źródło.bar. Wykształcenie techniczne zdobył na Politechnice Bydgoskiej na kierunku Elektronika i telekomunikacja. W czasie wolnym spędza czas z rodziną i przy grach komputerowych.

Kamila Gębik
KAMMEDIA.PL

,,Od wielu lat łączy w swojej pracy sprzedaż, marketing, PR, copywriting, a także wysokie umiejętności organizacyjne. Ma na swoim koncie wiele sukcesów sprzedażowych. Obecnie jest właścicielką agencji konsultingowej dla e-commerce fashion & beauty KAMMEDIA.PL. Współpracuje z NAOKO, KARKO, LAPARICA.COM, TAMARA GONZALEZ PEREA, FIREWORK.TV, PAGED MEBLE, KABOS COSMETICS. Zdobyła Tytuł TYGRYSA BIZNESU 2022. Autorka i wydawca książki ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. Wcześniej pracowała przez kilka lat jako Business Development Coordinator w największym w Polsce hubie modowym Domodi, rozwijając kategorię beauty. Na co dzień współpracowałam z takimi markami jak: Bielenda, Dr Irena Eris, Yves Rocher, Nivea, Adidas, Brijuu, Clochee itd."

Kamil Grzejek
ESCOLA S.A.

Multi dziedzinowy praktyk. Chief Evangelist spółki Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Swoją wiedzę i doświadczenie zdobył poprzez pozyskiwanie, realizację i koordynację projektów IT dla największych europejskich i polskich spółek. Od 9 lat zajmuje się obsługą dedykowanych projektów B2B i B2C, od wdrożeń AI po aplikacje konsumenckie o milionowym zasięgu. Specjalizuje się w analityce biznesowej i badaniu zachowań konsumentów, ze szczególnym upodobaniem do programów lojalnościowych i cyklów zakupowych. W swoich działaniach łączy zebrane doświadczenia w obszarach sprzedaży, analityki, marketingu i zarządzania projektami. Odpowiedzialny za optymalizację procesów biznesowych w wielu polskich spółkach. Swoje działanie jako ewangelista skupia na koordynacji i usprawnieniu procesu sprzedażowo-analitycznego oraz edukacji klientów Escola o korzyściach oferowanych przez spółkę w ramach usług i produktów.

Artur Jabłoński
DIGITALK

Założyciel i CEO agencji marketingowej digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx, Swiss, Tel Aviv Urban Food Województw Pomorskiego i Kujawsko-Pomorskiego czy Instytutu Matki i Dziecka. Konsultant i edukator. Prowadzi szkolenia, doradza i wspólnie z zespołem realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. To do niego inne agencje wysyłają swoich ludzi, by nauczył ich tworzyć skuteczne kampanie. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: “Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie”, “Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)” (nr 1 na liście sprzedaży w Empiku w kategorii marketing nieprzerwanie od 3 lat), „Skuteczna reklama na Linkedin”, „Zrozumieć Marketing", jak również jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com i najchętniej słuchanych podcastów - Konkretnie o Marketingu. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce: Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej. Nagradzany prelegent najważniejszych konferencji marketingowych w kraju.

Artur Kurasiński
KURASINSKI.COM

Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Ilona Leoniewska
Escola S.A.

jestem w branży IT od 2011 roku. Od 2015 współtworzyłam aplikację mobilną Meetinga, dedykowaną wydarzeniom takim jak konferencje, targi, festiwale itd. Od 2019 jestem CRO w software house Escola S.A., gdzie tworzymy rozwiązania mobilne i webowe dla największych firm m.in. z branży paliwowej, bankowej, mediów. Jestem absolwentką SGH i UW. Prowadzę warsztaty z budowy i rozwoju projektów digital. Na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej współprowadziłam kurs - Zarządzanie w IT. Kocham sport, góry, języki obce oraz tematy gospodarcze.

Szczegóły wkrótce

25 października 26 października

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Patroni Medialni

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję