Kamil jest Product Managerem w Google, odpowiedzialnym za rozwój aplikacji mobilnej Google Cloud. Poza tym jest mentorem w programie akceleracyjnym Google for Startups. W przeszłości pracował z technologiami mobilnymi tworząc innowacyjne aplikacje. Pracował w firmach medialnych (Agora, Edipresse), e-commerce (Allegro) czy sieciach społecznościowych (GG). Jest założycielem i udziałowcem firm Mashkor (platformy logistycznej w Kuwejcie) oraz Bold Pixel (Polskie studio gier indie) jak również inwestorem w Źródło.bar. Wykształcenie techniczne zdobył na Politechnice Bydgoskiej na kierunku Elektronika i telekomunikacja. W czasie wolnym spędza czas z rodziną i przy grach komputerowych.
Mateusz Buczkowski - marketing manager w agencji digitalowej Green Parrot. Marketer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi), polskimi brandami (Stilo Energy, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Autor 5 kursów online na strefakursow.pl m.in. o copywritingu.
Z reklamą digitalową związany od prawie sześciu lat. Początkowo zajmował się planowaniem działań performencowych dla klientów z branży motoryzacyjnej czy telekomunikacyjnej. Obecnie jest odpowiedzialny za rozwój produktów programatycznych w ramach Xaxis (GroupM) oraz projekty związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w digitalu.
Absolwent Politechniki Białostockiej na kierunku Informatyka. Od zawsze blisko biznesu - od ponad 10 lat ściśle związany z wytwarzaniem oprogramowania, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku .NET developera. Od 8 lat pracuje jako Project Manager / Scrum Master, w tym 3 lata w iteo, w którym od ponad roku jest Team Leaderem zespołu PMów. Brał udział w wielu projektach dla różnych klientów, m.in.: InPost, InPost Fresh, Itaka czy Edenred. Posiada certyfikaty: Professional Scrum Master™ II i AgilePM® Foundation. Prywatnie - mąż, tata 6-letniej Antosi i rocznego Julka oraz fotograf natury, polujący na ciekawe kadry ssaków i ptaków.
Prawdziwa IT girl, od lat związana z mobile, nowymi technologiami, marketingiem, zarządzaniem zespołami i Agile. W sercu servant leadership i optymalizacja procesów. W głowie mnóstwo pomysłów i otwartość na drugiego człowieka, którą stawia jako główną zasadę w zarządzanych przez siebie zespołach. Zazwyczaj biegnąca na misję pokojową, tam gdzie pali się produkcja :) Kiedyś organizatorka konferencji Mobiconf. Dzisiaj Agile Performance Lead w jednej z topowych marek rozpoznawanych w UK.
Weronika Gładych - w branży reklamowej od 2010 roku. W adrino od 2013 roku, wcześniej na stanowisku Senior Account Manager (kompleksowa obsługa domów mediowych; wdrażała jedne z pierwszych kampanii rich mediowych na mobile w Polsce), od 2021 jako Marketing Manager zarządza działaniami marketingowymi społki. Wcześniej doświadczenie zdobywała jako Account Executive w agencji reklamowej BTL – Hossa advertising, oraz przez dwa lata w Gadu-Gadu jako Product i Account Manager. Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej – Marketing i Strategie Marketingowe (rok 2015). Wcześniej kończąc Akademię Morską w Gdyni, gdzie napisała pracę mgr inż. na temat „Zachowania i postawy konsumentów polskich i niemieckich wobec zjawiska reklamy”.
Artur Grochowski - pochodzi z Wrocławia, studiował historię. W adrino zarządza zespołem KAM, odpowiedzialnym za utrzymywanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami adrino. Z agencją związany od 2019 roku. Karierę zaczął w 1995 roku w zespole Agory, jako pracownik biura reklamy Gazety Wyborczej, by w 2019 roku finalnie awansować na stanowisko dyrektora zespołu sprzedaży portalu Sport.pl. Kierował też sprzedażą produktów internetowych na rynkach lokalnych Agory oraz zajmował się marketingiem i promocją Sport.pl w roli dyrektora wydawniczego. Prowadził liczne szkolenia produktowe (internetowe) dla pracowników i klientów Agory
PR & Business Manager takich aplikacji, jak wielokrotnie nagradzany notiOne, czy popularna aplikacja zakupowa: PanParagon. Autorka artykułów do czołowych pism marketingowych i książek. W wolnych chwilach dzieli się wiedzą i doświadczeniem zdobytym podczas niemal 20 lat spędzonych na scenie: prowadzi szkolenia z wystąpień publicznych, niestandardowych działań marketingowych oraz psychologii biznesu. Organizatorka pierwszego w Polsce dwudniowego spotkania integrującego środowisko biznesu i marketingu – MarkeThink. Prelegentka licznych konferencji branżowych (m. in. Mobile Trends Conference, iAB Polska). Prywatnie uzależniona od podróży kulinarnych do najmniej oczywistych zakątków Świata.
Bartosz Iwańczyk to ekspert w dziedzinie cyfryzacji procesów biznesowych, innowacji i technologii informacyjnych. Z Helping Hand związany jest od lipca 2022 roku i jako Dyrektor ds. Technologii odpowiada za rozwój platformy właśnie pod względem technologicznym. Zanim dołączył do Helping Hand, związany był m.in. z PZU. Pracował również jako kierownik projektów w warszawskim software house Globe IT, zdobywając doświadczenie w zakresie projektowania aplikacji webowych, mobilnych oraz gamedevu. W trakcie swojej kariery zawodowej zaangażowany był we wszystkie etapy tworzenia produktów cyfrowych – począwszy od pomysłu, przez analizę biznesową, kończąc na procesie wdrażania oprogramowania.
Radosław Janusz – z wykształcenia inżynier, od 15 lat bankowiec, w głębi duszy produktowiec z ambicjami, by zmieniać świat. Współtwórca BLIK'a i wieloletni product owner aplikacji IKO. Obecnie opiekun usług dodanych oferowanych w PKO Banku Polskim.
Pasjonat i wieloletni praktyk marketingu mobilnego. Od ponad ośmiu lat związany z agencją Spicy Mobile. Odpowiada za przygotowywanie strategii dla kluczowych klientów, realizację projektów new business i działań niestandardowych. Prowadzi też szkolenia dotyczące kampanii reklamowych w środowisku mobile.
Aktywna w branży reklamowej już od ponad 12 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno w prasie, jak i w telewizji oraz Internecie, pracując dla takich marek jak Puls Biznesu czy TVN. W 2017 roku dołączyła do polskiego oddziału YOC, gdzie współtworzy lokalną strategię rozwoju firmy w kanale reklamy mobile oraz odpowiada za współpracę ze wiodącymi agencjami i domami mediowymi w Polsce. W 2021 roku objęła także funkcję zastępcy grupy roboczej mobile w IAB. Jako absolwentka dziennikarstwa, na bieżąco śledzi sytuację polskiego rynku mediowego i wykorzystuje swoją wiedzę w codziennej pracy. Prywatnie miłośniczka sportu, podróży i rozwoju osobistego.
Chief Commercial Officer - Co-founder w User.com, Ekspert Marketing Automation, szkoleniowiec w sprawnymarketing.pl, pasjonat i teoretyk Internetu, praktyk e-marketingu, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH – przedmiot „Growth Hacking”. W branży marketingowej pracuje od ponad 19 lat. Zna zarówno perspektywę pracy w agencji reklamowej (7 lat jako szef działu digital) oraz specyfikę pracy w dziale marketingu. Przedsiębiorca internetowy, rozumie, co to znaczy „robić marketing przy ograniczonych zasobach”. Mówca na wielu konferencjach m.in.: Websummit, SaaStock, Infoshare, TEDx.
Analityk biznesowy i product owner z kilkunastoletnim doświadczeniem w bankowości detalicznej. W GFT zajmuje się budowaniem oferty inteligentnych organizacji – rozwiązań skoncentrowanych na cyfryzacji procesów zachodzących w ramach firm. W swojej pracy łączy zamiłowanie do optymalizacji ze skupieniem na potrzebach klienta.
Przedsiębiorca, mówca publiczny oraz autor gier i komiksów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator. Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce. Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec dwóch córek, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.
Praca z ludźmi to dla mnie przede wszystkim rozmowa i działanie. Szukam optymalizacji i rozwiązań, które pozwalają zespołom pracować bardziej produktywnie. Na co dzień we FreshMailu rozwijam liderów i ich zespoły oraz kształtuje procesy w całej organizacji. Bliskie są mi Agile i Scrum, z których czerpię i których wartości są dla mnie podstawą w mojej pracy. Jestem fanką talentów Gallupa i z chęcią dbam o ich rozwój zarówno u siebie, jak i u innych. Jestem mentorką w programach mentoringowych dla liderek z branży IT i nie tylko.
jestem w branży IT od 2011 roku. Od 2015 współtworzyłam aplikację mobilną Meetinga, dedykowaną wydarzeniom takim jak konferencje, targi, festiwale itd. Od 2019 jestem CRO w software house Escola S.A., gdzie tworzymy rozwiązania mobilne i webowe dla największych firm m.in. z branży paliwowej, bankowej, mediów. Jestem absolwentką SGH i UW. Prowadzę warsztaty z budowy i rozwoju projektów digital. Na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej współprowadziłam kurs - Zarządzanie w IT. Kocham sport, góry, języki obce oraz tematy gospodarcze.
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA, I love MKT) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK oraz sędzią European Search Awards.
Z branżą mobile związany od ponad 10 lat. Od 2022 r. jako Head of Business Development w aBooster odpowiada za rozwój biznesowy firmy oraz oferowanych przez nią produktów. Wcześniej pracował w CCC, gdzie na stanowisku Mobile App Performance Manager zajmował się rozwojem aplikacji mobilnej marki. W latach 2020 – 2021 był związany z bankiem PKO BP. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Reprise oraz domu mediowym Codemedia. Współtworzone przez niego projekty były nagradzane w konkursach m.in. MIXX Awards Europe, Mobile Trends Awards, MIXX Awards, Performance Marketing Diamonds, eCommerce Awards czy Golden Arrow. Jako prelegent dzielił się swoją wiedzą podczas Mobile Trends Conference, Forum Marketingu Zintegrowanego, IAB MIXX Awards Conference czy IAB HowTo Mobile.
Przedsiębiorca i konsultant strategiczny działający w branży Blockchain. Organizator Web3 Festival. Jego misją jest przybliżanie nowoczesnych technologii szerszej społeczności. Zanim związał się z projektami internetu przyszłości, budował "klasyczne" startupy, w tym założył centrum innowacji technologicznej Diagnostyka Digital HUB.
Znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalne webinary i prezentacje. Konsultant marketingowy, freelancer, mówca, certyfikowany trener szkoleń online. W branży marketingowej od ponad 11 lat. Na co dzień pomaga firmom B2B i B2C podnosić efektywność ich działań marketingowych i tworzyć powtarzalne procesy generowania leadów (głównie w oparciu o webinary i content marketing). To co wyróżnia ją od innych konsultantów to koncentracja na wpływie na wyniki biznesowe przy użyciu technik konsultingowych (mapowanie procesów marketingowych i ich optymalizacja) i szkoleniowych (szkolenia „celowane” na podstawie zdiagnozowanych wcześniej potrzeb). Anna jest też trenerem biznesu z certyfikatem Grupy SET. Prowadzi warsztaty i szkolenia, m.in. przygotowuje przedsiębiorców do wystąpień publicznych typu „pitch” i prezentacji przed inwestorami. Jej klienci zdobywają pierwsze miejsca w konkursach startupowych i finansowania w wysokości nawet 1 mln. złotych. Sama również występuje jako ekspert i prelegent na konferencjach w Polsce i za granicą m.in. na konferencji ICERI w Sevilli (Hiszpania). W konkursie na najlepsze wystąpienie marketingowe podczas konferencji “I Love Marketing & Technology” zdobyła 4. miejsce. Poza tym, przez Fundację Kobiety eBiznesu została wyróżniona na liście TOP Women w eBiznesie 2022.
Pasjonat danych oraz silny orędownik propagowania kultury organizacyjnej, w której procesy decyzyjne są data-driven. Marcin ma wieloletnie doświadczenie w consultingu oraz biznesie, dzięki czemu posiada unikatowe spojrzenie zarówno wysokopoziomowe/strategiczne jak i operacyjne. Przez wiele lat konsultant strategiczny w obszarze finansów, procesów, analityki danych, AML z ramienia firm Big 4. Kolejne lata kariery, to wdrażanie wiedzy zdobytej w licznych projektach w sektorze bankowym (m.in. Millenium), oraz jako szef analityki w globalnym e-commerce (G2A.COM). Do obszarów ekspertyzy należą: - opracowywanie strategii biznesowych - budowa organizacji typu data-driven - budowa architektury procesów zw. z danymi - budowa i prowadzenie zespołów - budowa strategii danych - czynny analityk danych
Ekspert ds. email marketing oraz komunikacji z Klientami. Trener, podcaster oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila - najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak InfoShare, Forum IAB, I ♥️ marketing czy InternetBeta. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska.
Z nowymi technologiami w reklamie związany od samych początków swojej kariery przypadających na drugą połowę 2012 r. Doświadczenie zdobywał pracując dla dużej agencji mediowej (Publicis Groupe) oraz dostawców technologii takich jak Rubicon Project (obecnie Magnite), Smart (obecnie Equativ) i Grupa Netsprint. Obecnie odpowiada za globalne partnerstwa i rozwój platformy VIS.X w YOC AG. W 2020 roku uzyskał tytuł doktora nauk o zarządzaniu i jakości za pracę pod tytułem "Programmatic buying a efektywność reklamy internetowej w Polsce", angażuje się także w działalność akdemicką. Prywatnie pole dancer, mól książkowy i zaangażowany tata dwójki maluchów.
Dziennikarz ekonomiczny, prezes spółki zarządzającej Radiem 357. W latach 2017-2020 szef projektów audiowizualnych w wydawnictwie Bonnier Business Polska. W latach 2008-2018 związany z Programem 3 Polskiego Radia. W latach 2014-2015 był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika Bloomberg Businessweek Polska. Po godzinach – kibic Legii Warszawa i pasjonat narciarstwa alpejskiego, w tym jako okazjonalny komentator tej dyscypliny w Eurosport Polska.
Odpowiedzialny za 20-osobowy zespół badawczo-rozwojowy budujący głosowy system wyszukiwania w e-commerce. Pasjonat przetwarzania języka naturalnego i uczenia maszynowego. Ponad 18 lat doświadczenia w projektowaniu systemów wysokiej skalowalności i niezawodności. Absolwent Politechniki Warszawskiej i University College Dublin.
Założyciel i planner w agencji reklamowej Dziadek do orzechów. Wcześniej planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. Trzykrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Laureat wielu branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych. Wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie, jak reklama działa.
Jestem project i program managerem oraz entuzjastą projektowego podejścia do życia. Na co dzień zajmuję się projektami transformacyjnymi, biznesowymi i wdrożeniowymi. Doświadczenie zdobywałem w branżach energetycznej, produkcyjnej, healt tech. Lubię dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami, dlatego szkolę w firmie Zero BS oraz wykładam na Politechnice Łódzkiej. Działam w stowarzyszeniu Project Management Institute Poland Chapter. W realizacji projektów stawiam na ludzi, bo to oni są sercem projektu. Znany w social media jako @Pan_Zarojektowany. W wolnych chwilach uprawiam jogę i gotuję.
Co-Founder and former Head of Operations and Sales at Tribe47 with 20+ years of experience in managing 30+ information and communications technology projects in the European Union, the United States and Asia. Worked for a Silicon Valley based company. Member of the team which completed the IPO of Getin S.A. Completed the Harvard Business School Executive Education Program. Founding Board Member of EO Poland (eonetwork.org). Board advisor to public companies. Speaker and author. Flahute Biker.
Strateg i marketingowiec. Od 2014 roku prowadzi agencję komunikacji marketingowej Szmalec PR. Współpracuje ze start-upami, platformami e-commerce, innowatorami technologicznymi i wiodącymi firmami konsumenckimi, aby zwiększyć świadomość marki, zasięg i ostatecznie przychody.
Od ponad 17 lat związany z rynkiem technologii mobilnych dla biznesu, elektroniki konsumenckiej oraz usług cyfrowych w chmurze. Pracował dla marek Orange, BlackBerry oraz obecnie Huawei, odpowiadając za rozwój sprzedaży i partnerstw strategicznych w krajach naszego regionu. Od ponad 3 lat zarządza strategią rozwoju i funkcjonowaniem rozwiązań chmurowych dla użytkowników urządzeń Huawei (AppGallery, Newsfeed, Petal Maps, Huawei Browser, Petal Search, Cloud) oraz platformy usług reklamowych Huawei Ads, odpowiadając za wzrost przychodów oraz poprawę doświadczeń użytkowników. Absolwent programu Canadian Executive Master of Business Administration na Université du Québec à Montréal, Zarządzanie projektami Szkoła Główna Handlowa, Elektronika i Telekomunikacji Politechniki Szczecińskiej oraz stypendium Tampere University of Technology.
Team Leader i Programista Aplikacji Mobilnych w GFT, zajmuje się realizacją kluczowych projektów w Polsce i na świecie. Od lat związany z Androidem, którego ekosystem zna na wylot. Aktualnie zainteresowany frameworkiem Flutter i oferowanymi przez niego możliwościami. Od roku buduje ofertę mobilnych rozwiązań GFT Poland. Interesuje się digital bankingiem, koncepcją „white label" oraz ułatwianiem i przyspieszaniem powtarzalnych czynności przy użyciu możliwości, jakie dają smartfony. W wolnym czasie boksuje i pływa na desce surfingowej.
Paweł od 2020 roku buduje dla Future Mind linię biznesową Solutions, czyli portfel usług doradztwa technologicznego, które wspierają klientów w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych i biznesowych poprzez wymianę wiedzy oraz znajomość i umiejętność oceny nowoczesnych technologii. Prywatnie mąż, tata dwóch córek i twórca muzyki metalowej.
Współzałożyciel i prezes pomelody - polskiego startupu z branży EdTech. W poprzednim życiu - muzyk/waltornista, absolwent Hans Eisler Hochschule fur Musik w Berlinie, UMFC w Warszawie i AM w Krakowie.
Maciej Wilczyński jest ekspertem z zakresu pricingu B2B i Partnerem w spółce doradczej Valueships, specjalizującej się w doradzaniu firm software’owym, zarówno SaaS, jak i custom development. Z klientami pracuje głównie w obszarze pricingu, modeli przychodowych, monetyzacji, strategii komercyjnej, polityki rabatowej, analityki, zarządzania portfelem produktów. Doświadczenie zdobył w McKinsey & Company, gdzie przewodził europejską częścią rozwiązania Agile Insights, skupionego na dostarczaniu wiedzy z zakresu digital marketingu i badań konsumenckich. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, gdzie kończy doktorat z zakresu zarządzania cenami w spółkach SaaS. Autor publikacji naukowych i biznesowych.
dr Krzysztof Wojewodzic – Prezes Escola S.A. Seryjny przedsiębiorca (2 exity) i czynny naukowiec zajmujący się AI i Edukacją. Pracował jako konsultant przy transformacjach cyfrowych niemieckich i szwedzkich korporacji. W grupie Uczelni Vistula, wraz z prof. K. Rybińskim tworzył studia online od 0 do 1000 studentów. Prowadzi branżowy podcast Escola Mobile. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos.
Product Ownerka w InPost Fresh, jednym z najmłodszych projektów InPost. Karierę zawodową zaczynała współtworząc dział marketingu jednej z kluczowych agencji koncertowych w kraju. Z marketingu i rock’n’rolla przeszła jednak do IT, by tworzyć nowe produkty technologiczne. Doświadczenie zdobywała w OLX, budując OLX Praca i Fixly, a także w Healthlabs, gdzie poznała czym jest e-commerce. Tworzy produkty od podstaw, całościowo i zwinnie, i w tym czuje się zdecydowanie najlepiej! Prywatnie każdą wolną chwilę spędza na koncertach lub w podróży, a jeśli już siedzi w domu - to na pewno coś piecze.
Wspieram profesjonalistów w budowaniu umiejętności potrzebnych przy stole Zarządu. Prowadzę indywidualne programy rozwojowe dla profesjonalistów i ekspertek, którzy chcą wzmocnić swoją pozycję w organizacji m.in. przez wyeliminowanie powtarzającego się feedbacku „pracuj nad swoją komunikacją”, budowanie wizerunku zaufanego eksperta czy lepsze zarządzanie stakeholderami i swoją karierą. Mam doświadczenie m.in. jako ekspertka McKinsey& Company i partnerka zarządów polskich firm IT, specjalizująca się w budowaniu efektywnych top teamów, zarządzaniu zmianą, kulturą organizacyjną i budowaniu kompetencji przyszłości.
Doświadczony ekspert w rozwoju produktów, strateg, pasjonat komunikacji, zarządzania ludźmi, innowacji, sprzedaży i marketingu. Trener. Autor książek i artykułów z zakresu kreatywności, innowacji, zarządzania projektami i produktami. Doktor nauk ekonomicznych. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. W Widzialnych odpowiedzialna za rozwój innowacji i biznesu, współpracuje z klientami w zakresie rozwoju dostępności w ich działalności.
W przeszłości związany z takimi organizacjami jak: Trifinity - blockchain developers (CEO), Blockchain Polska (pierwszy Prezes Zarządu i współzałożyciel), Ministerstwo Cyfryzacji (członek Grupy Roboczej Technologii Blockchain i DLT). Wielokrotny mówca konferencyjny, autor artykułów w obszarze technologii łańcucha bloków, wykładowca akademicki, obecnie w 100% poświęcony SmartVerum, firmie, która zmienia oblicze sztuki dzięki technologii NFT i metaverse.
Designer i Product Manager, założyciel krakowskiego software house'u Memory Squared. Od ponad 10 lat tworzy i rozwija produkty cyfrowe samemu projektując jak i budując dedykowane zespoły specjalistów. Zafascynowany tym jak przenikają się kreatywne aspekty designu i technologii, a szczególnie potencjałem drzemiącym we współpracy projektantów i deweloperów.
Ekspert w zakresie digital marketingu, mediów społecznościowych i marketingu zintegrowanego, z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Założyciel agencji WebTalk, jednej z największych niezależnych agencji digital marketingowych w Polsce. Współwłaściciel endorfina events. Grupę komunikacyjną tworzy ponad 120 ekspertów, działających dla marek na rynku CEE. Zdobywca statuetki International Business Awards w kategorii “Marketing Executive of the Year”. Juror Effie, prelegent wielu konferencji branżowych, sędzia International Business Awards, wykładowca UW. Pomysłodawca i współtwórca kilku start-up’ów, w tym dwóch marek zegarków m.in. Błonie i Chopin Watches.
Specjalizuje się innowacyjnych w projektach dla branży retail. Posiada doświadczenie we współpracy z korporacjami oraz światem startupów. Obecnie w rozwija projekty mobilne oraz future store dla Spółki OTCF S.A, właściciela m.in. marki 4F i Outhorn. Kreatywny, krytycznie myślący, z nastawieniem analitycznym. Jest entuzjastą metodyki Lean Startup i DSDM z doświadczeniem w nietypowych projektach digitalowych. Prywatnie szczęśliwy tata 5-letniej córki, uwielbiający wyprawy górskie.
,,Od wielu lat łączy w swojej pracy sprzedaż, marketing, PR, copywriting, a także wysokie umiejętności organizacyjne. Ma na swoim koncie wiele sukcesów sprzedażowych. Obecnie jest właścicielką agencji konsultingowej dla e-commerce fashion & beauty KAMMEDIA.PL. Współpracuje z NAOKO, KARKO, LAPARICA.COM, TAMARA GONZALEZ PEREA, FIREWORK.TV, PAGED MEBLE, KABOS COSMETICS. Zdobyła Tytuł TYGRYSA BIZNESU 2022. Autorka i wydawca książki ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. Wcześniej pracowała przez kilka lat jako Business Development Coordinator w największym w Polsce hubie modowym Domodi, rozwijając kategorię beauty. Na co dzień współpracowałam z takimi markami jak: Bielenda, Dr Irena Eris, Yves Rocher, Nivea, Adidas, Brijuu, Clochee itd."
Multi dziedzinowy praktyk. Chief Evangelist spółki Escola S.A. tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Swoją wiedzę i doświadczenie zdobył poprzez pozyskiwanie, realizację i koordynację projektów IT dla największych europejskich i polskich spółek. Od 9 lat zajmuje się obsługą dedykowanych projektów B2B i B2C, od wdrożeń AI po aplikacje konsumenckie o milionowym zasięgu. Specjalizuje się w analityce biznesowej i badaniu zachowań konsumentów, ze szczególnym upodobaniem do programów lojalnościowych i cyklów zakupowych. W swoich działaniach łączy zebrane doświadczenia w obszarach sprzedaży, analityki, marketingu i zarządzania projektami. Odpowiedzialny za optymalizację procesów biznesowych w wielu polskich spółkach. Swoje działanie jako ewangelista skupia na koordynacji i usprawnieniu procesu sprzedażowo-analitycznego oraz edukacji klientów Escola o korzyściach oferowanych przez spółkę w ramach usług i produktów.
Paweł Haltof: Client Innovation Director, członek zarządu w Efigence. Strateg w obszarze projektowania innowacji cyfrowych dla banków, ubezpieczycieli i fintechów. Konsultant dla kluczowych klientów firmy technologicznej Efigence, specjalizującej się w dostarczaniu dedykowanych rozwiązań z zakresu strategii software, UX/UI i wdrożeń dla największych bankowych graczy. Projekty, w których uczestniczył były wielokrotnie nagradzane przez kapituły najbardziej prestiżowych konkursów na świecie. Paweł ma ponad trzynaście lat doświadczenia w pracy dla banków – w obszarach retail i corporate – a także dla innych innowacyjnych, międzynarodowych marek.
Rozpoczął karierę na początku rewolucji cyfrowej i przez ostatnie 20 lat nie tylko obserwował trendy, ale sam je tworzył, poprawiając doświadczenie użytkowników. Chętnie dzieli się swoją wiedzą, biorąc udział w konferencjach jako prelegent, wykładowca akademicki, ale też mentor dla swoich pracowników w firmie IMAGINE. Jego motto — less is more. Pracował dla największych marek, jak: Orange, Sephora, 4F, czy NTFY. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata dwóch córek.
Ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze kart płatniczych, płatności mobilnych i aplikacji mobilnych. Aktualnie w SGB-Banku kieruje biurem, które odpowiada między innymi za budowę bankowości mobilnej SGB Mobile, rozwój płatności mobilnych oraz platformy BS API, a także bankowość internetową. Prywatnie ojciec dwóch synów, miłośnik kolarstwa szosowego i górskiego oraz pasjonat nowoczesnych technologii.
Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży. Był konsultantem freelancerem, założycielem i właścicielem sklepu butikmedyczny.pl, e-commerce managerem i dyrektorem e-commerce w znanych markach, takich jak Puccini.pl, Velpa.pl. Budował e-sklepy od zera i rozwijał te już istniejące, a obecnie pomaga w ich dynamicznym wzroście. Piotr był również członkiem DEC (Digital Experts Club), a obecnie należy także do Global Commerce Society.
Współzałożyciel i CSO w Applover, full-stack digital agency. W 2019 wraz z Applover wyróżniony przez Deloitte Technology Fast 50 CEE, w 2020 i w 2021 r. znalazł się w głównej kategorii Technology Fast 50 rankingu Deloitte. Finalista Forbes 25 under 25 w 2018 roku. Entuzjasta startupów. Uważa, że budowanie długotrwałych relacji biznesowych jest kluczem do sukcesu.
Visual Product Designer w krakowskim studiu EDISONDA, wykładowca Projektowania graficznego i Wizualizacji danych na AGH na kierunku User Experience & Product Design, twórca serwisu Decybele Dizajnu i konkursu Cover awArts, w którym wyróżniani są polscy projektanci albumów muzycznych, absolwent ASP w Katowicach. Specjalizuje się w projektowaniu interfejsów, design systemów i identyfikacji wizualnych.
Co-founder i CEO LeanCode (software house z Warszawy z prawdopodobnie największym zespołem Flutter Developerów w regionie), jak również wykładowca Service Design na studiach MBA Politechniki Warszawskiej i Inspiring Academy na SGH, Mentor MIT Enterprise Forum Poland oraz współzałożyciel Flutter Warsaw i Flutter Europe. Od ponad 10 lat pracuje z różnymi startupami (ex CEO Audioteka.pl) w rozwoju ich produktów. Miłośnik technologii – w szczególności Fluttera – oraz dobrego UX designu.
Od 2019 roku związana z mBankiem, gdzie rozwija się jako analityk. Początkowe doświadczenie zdobywała w obszarze klienta zamożnego, zajmując się tam analizą segmentu i raportowaniem sprzedaży dedykowanych produktów. Obecnie odpowiedzialna za analizę zachowań klientów w kanałach digital (aplikacja mobilna, serwis transakcyjny) oraz raportowanie nowych wdrożeń w kanałach cyfrowych. Absolwentka Politechniki Łódzkiej na kierunku matematyka stosowana.
Odpowiedzialna za prowadzenie UX Lab Ailleron, który wspiera realizację projektów UX/UI dla klientów z branży Fintech, HotelTech oraz Application Services. Jako certyfikowany moderator warsztatów Design Sprint jest entuzjastką Design Thinking oraz Customer Experience. Posiada 13 lat doświadczenia w sektorze bankowości. Współpracowała z bankami z całego świata. Prywatnie, pasjonatka ultramaratonów i wspinaczki górskiej.
Od kilkunastu lat związany z branżą finansową. Posiada praktykę w zakresie zarządzania zespołami front office. Od 2008r. związany z mBankiem, początkowo w obszarze Contact Center – zarządzanie zespołem, zarządzanie mLinią. Kolejne doświadczenia zdobywał odpowiadając za doskonalenie procesów (CEX, UI/UX, FCR) oraz raportowanie jakości procesów w bankowości detalicznej mBanku. Pełnił stanowisko Product Ownera – odpowiadał za rozwój platformy procesowej mBanku. Dziś odpowiada za doskonalenie podejścia omnichannel i raportowanie sprzedaży w mBanku.
Od prawie 3 lata składa produktowe klocki w Super-Pharm. Generalista, który dopiero niedawno poczuł, gdzie jest jego zawodowe miejsce na tym świecie. Projektowo dotknął niemal całego obszaru e-commerce. Uwielbia nowe tematy, zwłaszcza te budowane od zera. Mąż i ojciec. Biegacz, czytelnik, kucharz i gracz. Miłośnik Pratchetta.
Pomysłodawca oraz założyciel Wealthon Fund SA. Absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych (Electrical and Computer Engineering). Człowiek Fintech’u 2021 (Fintek.pl)
Od 2002 roku zajmuje się programowaniem aplikacji internetowych oraz rozwiązań on-line dla biznesu. Współpracuje z Fundacją od początku jej istnienia. Członek Zarządu Fundacji. Ekspert ds. dostępności. Przeprowadza audyty stron internetowych, dokumentów cyfrowych i aplikacji mobilnych w oparciu o standard WCAG. Trener i twórca autorskich programów szkoleń związanych z dostępnością organizowanych przez Fundację. Współautor publikacji "Podręcznik dobrych praktyk WCAG” oraz "Raportu Dostępności” oceniającego stan stron internetowych administracji publicznej. Wyróżniony na "Liście 100 osób szczególnie wyróżniających w podnoszeniu kompetencji cyfrowych w Polsce".
CEO i współwłaścicielka firmy projektowo-badawczej Mobee Dick, specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. W portfolio marki znajduje się ponad 100 projektów zrealizowanych m.in. dla TUiR Warta, Żabka Polska, Agora, Edipresse, Getin Noble Bank, Raiffeisen Bank Polska, Banque Saudi Fransi, BNP Paribas, Santander Consumer Bank, Credit Agricole, Wirtualna Polska, Rainbow Tours, TUI, Play, Empik, PKP Intercity czy PLL LOT. Monika Mikowska to wiodąca w Polsce specjalistka z zakresu UX i Product Design.
Omnichannel expert with 10y+ experience in scale-up and interim management with strong background in digital and ecommerce solutions. Support companies and brands to expand and scale thanks to D2C, B2B & F2C strategy.
Manager, praktyk, konsultant. Od blisko 15 lat ciągle blisko sprzedaży, biznesu i technologii. Autor licznych publikacji związanych z rynkiem mobile, e-commerce i technologią headless. Wspiera korporacje i przedsiębiorstwa w cyfryzacji sprzedaży i usprawnianiu procesów. Wdraża systemy headless e-commerce B2B i B2C z uwzględnieniem psychologii sprzedaży i zachowań użytkowników. Pomaga w tworzeniu i migrowaniu esklepów w oparciu o autorski system headless Heseya. Partner Zarządzający Escola S.A.
Magister prawa, jednak zamiast aplikacji sędziowskiej wybrałam projektowanie aplikacji mobilnych. Lubię rozmawiać, pytać i zawsze mam argumenty na wszystko. Jestem autentyczna i prywatnie, i w designie. Estetka życia, fanka jakości i herbaty Earl Grey. Często się śmieję :)
Senior UX Designer i Product Owner portalu i aplikacji LOTTO w Linii Biznesowej Online w zespole R&D Totalizatora Sportowego. Z hazardem związana od 3 lat. Absolwentka SWPS i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Entuzjastka zarządzania zmianą oraz klientocentryzmu. Prywatnie zastanawia się czy woli morze czy góry.
Zbigniew dołączył do Novelpay w 2019 r. Odpowiada za rozwój biznesu z obecnymi i nowymi klientami oraz strategiczne zarządzanie kluczowymi projektami w Polsce, krajach bałtyckich oraz rejonie DACH, Beneluksu, Skandynawii. Ma ponad 30 lat doświadczenia w branży płatniczej. Karierę rozpoczynał w PolCard S.A. (obecnie Fiserv). Dołączył do PolCard na wczesnym etapie i brał czynny udział w budowaniu i rozwoju firmy na rynku. Następnie, na stanowiskach Dyrektora Technicznego oraz Dyrektora ds. Projektów i Wsparcia Sprzedaży na rynkach Europy wschodniej, od początku uczestniczył zdobywaniu pozycji Ingenico w Polsce i krajach bałtyckich. Zbigniew jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim we współpracy z University of Illinois at Urbana –Champaign.
CEO i współzałożyciel Applover, full-stack digital agency. W 2019 wraz z Applover wyróżniony przez Deloitte Technology Fast 50 CEE, w 2020 i w 2021 znalazł się w głównej kategorii Technology Fast 50 rankingu Deloitte. Finalista Forbes 25 under 25 w 2018 roku. CEO Smart Citizen, spółki zajmującej się badaniem aglomeracji miejskich w celu poprawy jakości życia ich obywateli. Absolwent warszawskiej SGH. Zapalony biegacz długodystansowy.
Senior UX/UI Designerka w Miquido. Z wykształcenia projektantka UX oraz ekspertka zarządzania informacją. Obecnie zgłębia również tajniki psychologii w zarządzaniu. Od kilku lat z powodzeniem projektuje doświadczenia użytkowników dla branż z sektora: automotive, e-commerce, bankowego, nowoczesnych technologii energetycznych, ochrony zdrowia, edukacyjnego i innych. W swojej pracy zajmuje się całym cyklem rozwoju produktów cyfrowych. Wspiera klientów na różnych etapach: od pomysłu przez analizy i badania, aż po ewaluację i usprawnianie rozwiązań.
Marta Stec – UI/UX Designer w Miquido, w którym współtworzy produkty dla globalnych przedsiębiorstw, rozwijających się firm i startupów. Absolwentka kierunku Digital Design oraz Art & Design na UP w Krakowie. W swoim portfolio ma projekty aplikacji mobilnych i desktopowych, m.in.: społecznościowe (YouMap), sportowe (Training Hub), zaawansowane systemy zarządzania akredytacjami obiektów sportowych (HID). W pracy łączy pasję do ilustracji i animacji z projektowaniem interface'ów. Entuzjastka motion design i User Experience. Prywatnie interesuje się behawiorystyką psów, którą wykorzystuje podczas treningów ze swoimi chihuahua.
Andrzej Szewczyk: Vice President, członek zarządu w Efigence. Łączy wiedzę technologiczną z doświadczeniem w zarządzaniu biznesem, tworząc innowacyjne rozwiązania dla banków i innych graczy rynku finansowego. W branży internetowej od 1999 roku. Pracował dla największych firm telekomunikacyjnych i medialnych, realizując innowacyjne projekty szerokopasmowe. Od prawie dekady koncentruje się na przełomowych rozwiązaniach dla branży finansowej. Autor licznych publikacji i wystąpień poświęconych aplikacjom sieciowym. Absolwent Politechniki Śląskiej oraz Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
COO & co-founder AtomStore - platformy e-commerce enterprise w modelu SaaS. W e-commerce czuje się jak ryba w wodzie (pewnie ma to coś wspólnego z jego miłością do żeglowania). Od 2016 roku buduje zespół, produkt oraz markę polskiego systemu do sprzedaży internetowej AtomStore. Na swoim koncie ma setki wdrożeń sklepów internetowych, w tym dla liderów sprzedaży online, jak HalfPrice, iSpot czy Cocolita. Codzienne rozmowy z e-commerce managerami sprawiają, że Michał świetnie orientuje w problemach i wyzwaniach, przed którymi stoją dziś duzi i średni sprzedawcy. W czasie wolnym to kapitan łodzi, którą można spotkać między innymi u wybrzeży Chorwacji.
Tribe Owner w projekcie aplikacji mobilnej „CA24 Mobile – pełna korzyści”. DyrektorZarządzający w obszarze Channel Excellence and Omnichannel Orchestration oraz Seamless Daily Banking. Z Bankowością związana od ponad 20 lat. W Credit Agricole od 2011 roku z sukcesem przeprowadzając szereg procesów transformacji kanałów dystrybucji. Miłośniczka gór, żeglarstwa i nart – swoim pasjom związanym z czynnym wypoczynkiem oddaje się z synem i córką.
Senior UX Designerka w w agencji projektowo-badawczej Mobee Dick, w której m.in. rozwija UXray, autorskie narzędzie agencji do automatyzacji audytów UX dla branży e-commerce. Z branżą IT związana od ponad 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. dla: Wakacje.pl, BLUE MEDIA, Autopay, PGS Software. Rozpoczęła swoją przygodę wytwarzając produkty w metodyce kaskadowej, aby przesiąść się i docenić elastyczny Agile. Z User Experience (UX) miała wiele wspólnego zanim stał się modny i wjechał na salony takich firm jak AIRBnB czy Uber. Karolina posiada doświadczenie w projektach mobilnych i desktopowych. Najistotniejsze jest dla niej całkowite doświadczenie użytkownika.
Paweł od 2020 roku buduje dla Future Mind linię biznesową Solutions, czyli portfel usług doradztwa technologicznego, które wspierają klientów w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych i biznesowych poprzez wymianę wiedzy oraz znajomość i umiejętność oceny nowoczesnych technologii. Prywatnie mąż, tata dwóch córek i twórca muzyki metalowej.
Tomasz Wiertelak – fizyk i informatyk z wykształcenia, związany z branżą IT od ponad dwudziestu lat. Doświadczony praktyk, z łatwością łączący biznes z technologią. Chmury dla niego to zdecydowanie więcej niż tylko altostratus czy cumulonimbus – od blisko 10 lat jest entuzjastą usług chmurowych dostarczającym te wysokowydajne i skalowalne środowiska swoim klientom. Obecnie prowadzi dział sprzedaży Oktawave – największego polskiego dostawcy usług chmurowych. Prywatnie pasjonat żeglarstwa morskiego oraz miłośnik dobrego wina.
Przedsiębiorca działający w branży Digital od ponad dziesięciu lat. Współtwórca i CEO Center.ai - narzędzia do marketingu lokalnego, działającego w modelu SaaS, wykorzystywanego przez sieci handlowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych oraz współwłaściciel Appchance - Software House’u specjalizującego się w projektowaniu i wytwarzaniu dedykowanych rozwiązań technologicznych dla sektora retail. Aktywnie wspiera środowisko startupów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych organizowanych przez Huge Thing i Google For Startups.
Senior Flutter Developer i Team Leader Gildii Mobile w LeanCode, której skład liczy 24 Flutter Developerów. Obecnie jest zaangażowany również jako Mobile Architekt w projekcie aplikacji mobilnej dla bankowości „CA24 Mobile – pełna korzyści”, gdzie usprawnia organizację całego zespołu i zarządza najbardziej wymagającymi wymaganiami technicznymi. Współzałożyciel Flutter Warsaw – jednego z największych tzw. meetupów dedykowanych Flutterowi w Europie. W wolnej chwili producent muzycznym w projekcie 275.
Zarządzam i projektuje produkty i usługi. Buduje i rozwijam zespoły, projektowe i produktowe. Jestem gorącym zwolennikiem zwinnych metod wytwarzania produktów cyfrowych. Stale na tropie idealnego procesu projektowego, miłośnik design thinking, zwolennik uczciwych relacji w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego: biznes - użytkownik - technologia. Jako strateg z doświadczeniem product ownera potrafię koordynować pracę zespołów zarówno projektowych jak i produktowych. Jako mentor i trener spełniam się dydaktycznie i nadaje szlify adeptom zawodu projektanta, starając się przekazać narybkowi odpowiednie wartości i sposób myślenia. Pełnię też zaszczytną funkcję podcastera w Digital Science Podcast. Recydywista prelegent, wystający na scenie m.in Internet BETA, Design Ways.