Głosowanie zakończyło się 17.06.2022 (niedziela) o godz. 12:00
Mateo bort
Mateobort enterprises

basic accounts

Accounting rules, fundamentals

Liczba głosów: 0

Jan Biłyk
2way, INC

Laudacja na 30 urodziny sms

Za kilka miesięcy minie dokładnie 30 lat od wysłania pierwszej wiadomości sms. To pierwsza technologia, która przykleiła nas do małych urządzeń. Co wydarzyło się przez te 3 dekady i czy pogłoski o śmierci sms są mocno przesadzone?

Liczba głosów: 0

marcin radecki radecki
Dataverse-pro

How to build successful data-driven organizations

O podejściu typu 'data-driven' i organizacjach opartych na danych słyszał już niemalże każdy, natomiast co ono oznacza w praktyce tj. jak go budować i wdrażać - mówi się już znacznie mniej.

Liczba głosów: 0

Piotr Sędzik
Applover
Jan Kamiński
Applover

Healthtech commerce - trendy w branży na przykładach konkretnych wdrożeń

Branża healthtech od początku pandemii mocno się rozwija, mamy coraz więcej ciekawych projektów na rynku. Omówimy, jaką receptę mógłby wystawić ecommerce branży healthtech? Jakie technologie i trendy możemy zaobserwować?

Liczba głosów: 0

Weronika Gładych
adrino
Aneta Dąbska
adrino

Mobile w służbie e-commercu i commercu. Czyli dlaczego cały czas stwierdzenie "mobile first" jest aktualne.

Mobile skutecznie przyczynia się do wzrostu sprzedaży w e-commerce jak i w handlu offline. Odpowiednio dobrane narzędzia reklamowe na mobile powodują, że wzrasta świadomość marki wśród konsumentów.

Liczba głosów: 0

Mateusz Buczkowski
Green Parrot

Mamy prze-AI-bane: jak marketerzy mogą wygrać z AI?

Na konkretnych przykładach opowiem o tym, jakie możliwości zapewnia już AI-writing i AI-design i co za chwilę zmieni to w codziennej pracy marketerów.

Liczba głosów: 0

Marta Stec
Miquido

UI/UX Sounds – projektowanie ciszy i dźwięku w aplikacji

Dźwięk może przesądzić o sukcesie lub porażce aplikacji. Jak zatem go odpowiednio dobrać? Kiedy cisza jest lepszym wyborem? Gdzie szukać źródeł? Jak go zaimplementować? Na te i inne pytania odpowiem w trakcie prezentacji.

Liczba głosów: 0

Tomasz Żmuda
Nocowanie.pl / GrupaWP

Design Scrum, czyli jak budować i skalować zespół projektowo w trójkącie nieskończoności produktu cyfrowego

Jak pracować z biznesem i jak podchodzić zwinnie do procesu projektowego? W końcu jakich kompetencji potrzebujesz by workflow się zazębiał na każdym etapie procesu projektowego i dostarczania.

Liczba głosów: 0

Mateusz Cygan
10A

AI dla zwykłych ludzi - projektowanie życiowych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję

ML i AI kojarzą się głównie z analizą skomplikowanych danych, którą trudno włączyć w proces koncepcyjny. Na szczęście to złudzenie - dzięki odpowiedniej perspektywie koncepcja AI może rodzić się na biurku projektanta.

Liczba głosów: 0

Tomasz Wiertelak
Oktawave S.A.
Zbigniew Rzepka
Novelpay sp. z o.o.

Co Kubernetes, kontenery i chmura mają wspólnego z akceptacją kart? Droga do pełnej mobilności - ewolucja terminali płatniczych.

Jak rozwinąć pełną prędkość i nie martwić się o to, co pod pokładem? Odkryj morze możliwości, jakie daje chmura i konteneryzacja. Zobacz, jak Novelpay pozbył się ograniczeń technologicznych i spokojnie tworzy innowacyjne rozwiąza

Liczba głosów: 0

Lucjan Exner
Appnext

Wszystko, co powinniście wiedzieć o pozyskiwaniu lojalnych użytkowników aplikacji poprzez rekomendacje on device. Case studies aplikacji z różnych kategorii.

Każda aplikacja potrzebuje użytkowników. Dużo użytkowników. Czym więcej tym lepiej. Do tego lojalnych, aktywnych, przynoszących satysfakcję jej twórcy. W ich pozyskaniu skutecznie pomagają rekomendacje “on device”.

Liczba głosów: 0

Maciej Wilczyński
ValueShips

Jak uwolnić przynajmniej 10% ukrytego przychodu dzięki pricingowi...

Pricing jest bardzo często pomijaną "P" w magicznych 4P marketingu. A jest to wielki błąd. Szczególnie w dobie szybko i dynamicznie rozwijającego się ecommerce, rozrostem sprzedaży w sieci, a także świetnie prosperującym SaaS'om,

Liczba głosów: 0

Aleksandra Tokarewicz
Helping Hand

Rewolucja trwa… czy twoja firma jest jej świadoma? Jak nowe technologie wspierają zdrowie psychiczne pracowników

Polacy są jednym z najbardziej zestresowanych narodów w Europie. W jaki sposób problemy psychiczne pracowników przekładają się na wyniki biznesowe firm i dlaczego warto inwestować w zdrowie? Z jakich technologii skorzystać?

Liczba głosów: 0

Albert Stęclik
Dziadek do orzechów

Jak wpaść na pomysł?

x

Liczba głosów: 0

Justyna Oracz
WE!RE Fantasy
Jakub Kozłowski
WE!RE Fantasy

PEOPLE DON’T HATE ADS, THEY HATE BAD ADS - Reklama w grze jako game-changer dla Twojej marki

Reklamy w grach to aktualny trend, który z powodzeniem wykorzystywany jest przez marki, by dotrzeć do ogromnej społeczności graczy. To efektywny i efektowny sposób, by zainteresować i zaintrygować użytkowników gier mobilnych.

Liczba głosów: 0

Przemysław Michałek
Widoczni

"Co boli Twoje SEO? Analiza i plan działań w 25 minut"

W świecie Mobile First Index - wersja mobilna Twojej strony jest kluczowa, by pokazywać się w Google na topowych pozycjach! Przemek ze swoim zespołem przeanalizował w ostatnim czasie ponad 200 projektów średnio po 25 minut na sztukę. Audyty dotyczyły elementów, które mogą szybko i skutecznie poprawić efekty pozycjonowania! W czasie prelekcji pokażemy Wam, jakie aspekty są najczęstszymi błędami w działaniach SEO dla urządzeń mobile.

Liczba głosów: 0

Marcin Cichocki
Kuźni Treści sp. z o.o.

Nie chce nam się myśleć. Niech aplikacje robią to za nas! Jak tworzyć skuteczne komunikaty do produktów cyfrowych?

Jak pisać zrozumiałe i skuteczne komunikaty w czasach, w których użytkownikom nie chce się myśleć?

Liczba głosów: 0

Joanna Burdek
Brand Useful Joanna Burdek

Neurocopywriting - zakup gwarantowany?

Reklamy, SEO, intencje zakupowe - to robią wszyscy. Nie wystarczy zwabić, ale trzeba przekonać go do zakupu. To rola neurocopywritingu. Połączenia technik, które działają na tzw. mózg gadzi i odnoszą się do pierwotnych instynktów.

Liczba głosów: 0

Jakub Sroka
NaviParking
Estera Sendecka
NaviParking

Wyzwania designera w międzynarodowym startupie smart parking: aplikacje, branding, kultura organizacyjna. Case study

Podczas prelekcji opowiemy o procesie organicznego tworzenia ścieżki rozwoju dla mobilnych produktów parkingowych, ich brandingu oraz o tym, jak budować zespół i pozycję projektanta w międzynarodowym i multikulturowym startupie.

Liczba głosów: 0

Maciek Jaskulski
Droids On Roids

Flutter - szybko, tanio, ale czy użytecznie?

Flutter przyspieszył, usprawnił i uczył tańszym proces tworzenia aplikacji mobilnych czym zaskarbił sobie uznanie tak twórców jak i pomysłodawców. Jednak w tym pokoju jest słoń i to wielki i wspominał coś o użyteczności.

Liczba głosów: 0

Marcin Pyć
LTTM SP. Z O.O.

Influencer marketing 2022: czy krótkie treści video przejmują internet?

Short video influencer marketing: czy w obliczu szalonego, intensywnego wzrostu wartości rynku influencer marketingu i rosnącej popularności krótkich, pionowych form wideo, długie filmy w internecie mają szansę przetrwać?

Liczba głosów: 0

Tomasz Pastuszka
Madogz

Jak naprawić mobilną reklamę video?

Jak naprawić mobilną reklamę video? Bez uwagi widza kampanie video tracą swój potencjał. W mobile najprościej pominąć reklamy a mimo to nadal tworzymy je bez uwzględniania oczekiwań widza.

Liczba głosów: 0

Tomasz Żmuda
Labz - Digital Science

Rzecz o tym jak rekrutować mindset, a nie skillset.

Zatem masz produkt cyfrowy, który jest w fazie wzrostu i by dalej się rozwijać potrzebujesz projektanta UX, product designera. Albo masz zespół, który radzi sobie dobrze, ale potrzebujesz robić rzeczy legendarne

Liczba głosów: 0

Ewa Wójcik
Firmy Jutra - Program Google i PFR

Jak pozyskać klientów do sklepu internetowego? Dobre praktyki i narzędzia dla e-commerce

Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą twój sklep do osiągania najlepszych wyników sprzedaży.

Liczba głosów: 0

Miłosz Wójcik
Center.ai (Appchance Sp. z o.o.)

Rosnący efekt ROPO w retailu.

Podczas prelekcji opowiem o tym w jaki sposób sieci handlowe mogą wykorzystać kanał mobilny do maksymalizacji korzyści z rosnącego efektu ROPO (Research Online purchase Offline).

Liczba głosów: 0

W tym roku wspierają nas

Sponsorzy

Patronat Honorowy

Patroni Medialni

Community Partner

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Czytaj więcej...

Akceptuję